tisdag 10 februari 2009

Det får gå som det går (:

Precis! Det får gå som det går. Så känner jag inför provet både i morgon och på torsdag :) Orkar inte försöka förstå mer av svenskatexten. Ska bli så jävkla skönt imon när det är över :D Då är det bara fysikprovet kvar. Och det får gå HUR FAN DET VILL!!!

Aja, nu ska vi inte klaga! Blev klassikern på skridskor idag iaf. Slutade med blödande sår, blåmärken och bandage på foten :P Men sånt är livet!
Var underbart med ett varmt, skummigt bad när man kom hem (: (inkl. ljuvlig musik). Tror jag somnade minst 5 gånger under 45 min :S AS SKÖNT, dock inte så bra om man skulle drunkna. Men då har jag iaf en jävla bra anledning att inte skriva svenskaprov imon ;D Nejdå, nu ska vi inte vara så aggresiva..

Nu kom mamma hem så det är bäst jag drar mig tillbaka ;)
Have a nice night <3

2 kommentarer:

Johan! sa...

Woho! Du har ny blogg :)
Är lite seg, men har ändrat länken från min blogg nu så visar den rätt. :)

d, sa...

tjoho, såg dig i soltorgs reklamfilm! :D